عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

شمارش معکوس شروع شد!!!

1393/6/6 12:35
نویسنده : مامان
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تا چند روز دیگه بدنیا میای

تمام فکر این روزای من اینه که پارسال چه حس قشنگی داشتم

اصلا یادم نمیره لحظه شماری میکردم تا پسر نازمو از خدا هدیه بگیرم

دائم درحال گفتن ذکر و شکر خدا بودم .خودش میدونه الان هم باهر دفعه نگاهم که به صورت ماهت میفته شکرش میکنم که یه فرشته به ما داده

پارسال این موقع کجا بودی عزیزم؟؟؟؟!!!!!!!

از خودم بهم نزدیکتر بودی ولی نمیدیدمت،آرزوی دیدنتو داشتم

واااااااااااااااای خدای مهربون چقدر قادری،چقدر بزرگی،چقدر مهربونی که هدیه ای میدی که تو وجود آدمه ولی نمیتونه ببینه تا خودت اجازشو بدی .هیچ چیزی دست ما نیست.تمام دنیا مال خودته.هیچ ادعایی نداریم

ولی باز باهات بدیم

نگذار به حال خودمون باشیم .دستمونو رها نکن.

منو از نگاهت دور نکن . تاحالا بهم گوش کردی از این به بعد هم روتو برنگردون ازم

                                             

شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت مهربون خدای من

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله فائزه
8 شهریور 93 17:36
خدایا شکرت
مامان
پاسخ