عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 19 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

هشتمین دندون گل پسری رویید

1393/6/27 23:10
نویسنده : مامان
912 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ،فکر کنم این هفتمین دندونت بود و هفتمین دندونت هشتمین دندونت حساب میشه!!!!!! آخه این بالا بود منم ندیده بودم امروز که دیدم متوجه شدم که بزرگتر از اونیه که یه روزه باشه.

در هر صورت خوشحالم که دندونات یکی پس از دیگری داره درمیاد.جون خیلی تنبل تشریف داری و غذارو باید برات میکس کنم و اصلا نمیجوی.باید راحت بره تو معدت و اصلا زحمت به خودت نمیدی جیگرطلام

                                                                   

امیر جدیدا خیلی شلوغکار شدی. منم درس دارم و اصلا وقت دویدن دنبالتو ندارم

                                                            

ولی توهم حق داری دیگه بازی میخوای.

                                                               

اشکال نداره دوترمم مونده .

انشالا بتونم تند تند بردارم و تمومش کنم. 

البته باید همکاری کنیا عسلم

پسندها (2)

نظرات (0)