عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 28 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

پسرم مسلمون شد...مبارکه عسلم

1392/8/21 12:38
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ششم آبانه.

دیروز یعنی پنجم آبان منو بابایی و مامان نرگس و آیدا دخترخاله(چون مامانش کلاس داشت با ما اومد) شمارو بردیم بیمارستان غیاثی برای مسلمون شدنت گل پسرمخجالت

من میخواستم فیلمبرداری کنم ولی دکترت اجازه نداد.البته من که نه چون دلشو نداشتم. یه نفر دیگه.دوست داشتم برات یادگاری بمونه ولی نشدناراحت

وای چه روز پر استرسی داشتم.خوبه مامان نرگس باهامون اومد چون خیلی حالم بدشده یود.

شمارو که بردن اتاق عمل که اسمش هم اتاق سوچورسوال بود من خیلی گریه کردم چون بابایی روهم راه ندادن بیشتر استرس گرفتم.وای... چه سروصدایی راه انداخته بودی نازگلم. بیمارستانو گذاشته  بودی رو سرتساکت

ده دقیقه طول کشید. ساعت یازده و نیم ظهر بود.

خلاصه خیلی وحشتناک جیغ میزدی اونم نه بخاطر درد فقط چون دکترا پاهاتو نگه داشته بودن که تکون نخوری چون خیلی شربودی خیلی دستوپاهاتو تکون میدادی.من که از نگرانی مردمو زنده شدم.نگران

بعد آوردیمت خونه.باباحاجیو خاله مریم هم به دیدنت اومدن.شب هم مهمون داشتیم.پسرعموی بابایی آقا مهدی با خانم و مادرش به دیدنت اومدن.

                                        ماچمسلمون شدنت مبارک مامانی.ماچ

                                         خجالتانشالا دامادیتو ببینم گل پسرمخجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فائزه
7 آبان 92 16:56
الهــــــــــــی . مبارک باشه ایشا الله دامادیش.
مامان
پاسخ
انشالا دامادی صدرا جون
رضوان مامان رادین
16 آبان 92 15:37
مبارکش باشه گل پسری...یاد مسلمون شدن پسر خودم افتادم وای که چقدر اون روز روز سختی بودددکلی گریه کردم به حال پسرماما خدا را شکر تموم شد
مامان
پاسخ
انشالا دامادی پسرامونو ببینیم مامانی رادین