عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

ساعت حمام،عافیت باشه مامانی

1392/9/29 0:25
نویسنده : مامان
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

گل پسرم ، تا امروز میترسیدم خودم ببرمت حموم. همیشه میبردمت خونه مامان نرگس که اون ببره حموم.چون خیلی تمیز میشوره پسرمو.

همیشه وقتی میریم خونه باباحاجی گل پسرم کرو کثیفه!!!چون همیشه تو خونه مامانی میرفتی حموم.

ولی امروز که بابااحسان شبکار شده و ما می خوایم بریم خونه باباحاجی ،گل پسرم ترو تمیزه.

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آفرین به مامان نسرین که جرات کرد نازدونشو ببره حموم.

خیلی دوست داشتنی بودی.اصلا گریه نکردی.ساکت داشتی حمومو نگاه میکردی

خیلی کیف کردم که خودم بردمت حموم.

اولین باری بود که نازگلمو بردم حموم.

عافیت باشه عسلم.

این عکست رو هم وقتی از حموم اومدی و خسته شدی و خوابیدی ازت گرفتم تا یادمون بمونه اولین باری که مامان نسرین بردت حموم کی بود.

سوم آذر ماه 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده
3 آذر 92 15:34
ایشالله حموم دامادیش گلم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
madarkhanomi
5 آذر 92 16:41
اییییی جونم با این کوچولوی دوست داشتنی خدای من یعنی منم جرات تو رو دارم که دخملکم رو حمام ببرم؟؟؟!!! من حتی از بغل کردن نوزاد میترسم
مامان
پاسخ
اولش میترسی ولی کم کم باجرات ،خودت میبریش حموم.ولی خیلی لذت بخشه.خودتو آماده کن برای لذیذترینها