عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

گـــوشه ای از هنرهای مــامــانی!!!!!!!

1392/12/19 23:58
نویسنده : مامان
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

فقط برای خودم

نمی خواستم بجز عکسای شما گل پسر عکس دیگه ا ی بزارم.

ولی

گفتم یادگاری بمونه برای شاخه شمشادم که بدونه روز سیسمونی مامانی چه کارایی کرده بود.

البته من اینا رو تنهایی هیچ وقت نمیتونستم انجام بدم.

خاله نسیبه و خاله مهوان زحمت کشیدن دوسه روز قبل از سیسمونی اومدن به کمکم.

ولی

تصمیم گرفتم هر وقت هنرهام فوران کرد عکس بگیرم و بزارم رو وبلاگت که بعدها ببینم چه حوصله ها داشتم و تموم شد.

عمر آدم زود میگذره خاطره خیلی دیر فراموش میشن.و عکسها کمک میکنن که اصلا فراموش نشن.

لطفا عکسارو که دیدید نظر بگذارید.

                   

 

                        

                                                                                                                 ممنون

 

                                         

       

                                          

       

                               

       

                                        

       

 

                                          

       

       

 این کیک رو روز سه ماهگیت درست کردم.ولی یادم رفت از کیک سالم عکس بگیرم.

کیک خیس خیلی خوشمزست.اگه دوست دارید سرچ کنید دستورش براتون میاد.

                                                  

       

       

این کیک پرتغاله که دستور پختشو از اینترنت گرفتم.خیلی خوش بو و خوش طعمو لطیف میشه .اگر درست کنید ضرر نمی کنید.برای شب چله سال 92 درستش کردم.

 

                                       

           

شاهکار نکردم!!!!همینطوری حـــال کردم این ته دیگ سادمو داشته باشم.

باهاش خاطره دارم

                                               

        

                                  

داشتم این لازانیارو بعد از مدتها تنبلی درست میکردم که امیرمهدی خیلی نق نق می کرد.انقدر تندتند کار میکردم که خودم دستای خودمو نمیدیدم!!!خواستم فلفل بریزم که از سرعت زیادم درش باز شد کلش ریخت تو گوشت،که نصفشو ریختم بیرون ولی بازم برای من وحشتناک تند شده بود البته برای بابا احسان اصلا تند نبود!!!

 

                                                   

       

       

       

      

 

        

 

          فرنی

              

 

اولین کوفته عمرمو11مرداد93 درست کردم که عــــــــــــــــــــــــــــالی شده بود.عکس گرفتم یادم بنمونه

            

            

     

      

           

هنرنماییم تو تولد امیرمهدیخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ملیحه
4 آذر 92 22:48
خیلی قشنک بود نسرین جون.من ک خوشم اومدشم
مامان
پاسخ
ممنون. اونقدراهم قشنگ نبود چشماتون قشنگ میبینه
مامان محمد صدرا
4 آذر 92 23:54
بابا مادر هنرمند. خیلی قشنگ شده بودن. کاش از ژله ها هم عکس میگرفتی
مامان
پاسخ
مرسی مامانی.روز سیسمونی سرم شلوغ بود نتونستم از همه ی هنرام!عکس بندازم.
madarkhanomi
5 آذر 92 16:37
سلام دوست عزیز.مرسی که بهم سر زدی.با افتخار لینک شدی اگه دوست داشتی منو هم لینک کن. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.واقعا که هنرمندی عزیزم.کاش منم این همه ذوق هنری داشتم! بازم عکس بذار از کارهات
مامان
پاسخ
مرسی.نظرلطفته.شمارو لینک کردم. ولی شکسته نفسی نکن وبلاکت خیلی قشنگ بود.خیلی خوشم اومد از همه دلنوشته هات. دل بزرگ یه مامان منتظر خیلی قشنگه منتظر عکس نی نیه خوشگلت هستیم.
مائده
6 آذر 92 23:17
به افتخار این همه هنر یکی از یکی قشنگ تر
مامان
پاسخ
ممنون خجالت ندید. اونقدرا هم قشنگ نیست