عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

پسرم داره شلوغکار میشه!!!

1392/9/18 18:02
نویسنده : مامان
295 بازدید
اشتراک گذاری

        آخه چرا با خودت اینجوری می کنی مامانی؟؟؟؟

 

امروز بردمت حموم.(برای دومین بار) .می خواستم ناخناتو یگیرم وقت نکردم.شماهم از فرصت استفاده کردی و یه حالی به صورت نازت دادی.آخه چرا اینطوری کردی خودتو پسرم؟هرکی ببینه میگه چه مامانی داره که ناخناشو نگرفته!!!

آخه چکارکنم چهار روز یبار ناخناتو کوتاه میکنم. ولی ماشالا هرچی شیر میخوری میره تو ناخنات انگار!

امروزم اونقدر ناخنات بلند نبود ولی اینجوری شد دیگه!!!

چه میشه کرد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فائزه
7 آذر 92 20:17
آخی، الهـــــــــــــــی خاله فدات بشه چیکار کردی با خودت خاله جون
مامان
پاسخ
شلوغکاری کردم خاله
مائده
8 آذر 92 15:19
ای جانم ایشاللله صورتش قشنگش زودی خوب میشه شما هم زیاد غصه نخور خانومی در ضمن ممنون از نوشته قشنگت
مامان
پاسخ
خواهش میکنم قابلی نداشت
مامان آیهان
18 آذر 92 18:10
سلام عزیز خاله خوبی تو هم مثل آیهان من همش خودتو زخم میکنی. آیهان من یه کمی از شمابزرگتره
مامان
پاسخ
مرسی خاله که به ما سر زدی آیهان جونو ببوس بازم به ما سربزن
مامان متین جون
25 دی 92 13:44
ای جونم چقدر نازی شما پیش ماهم بیاین
مامان
پاسخ
مرسی حتما پیشتون میایم