عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

دل مامان

1393/2/15 21:18
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

و من مادر نامیده شدم.به خاطر وجود تو مادر شدم و لبریز از عشق.

تو گریه می کردی و من با تمام وجودم ،با تمام ذرات وجودم،خدارا شکر میگفتم

و چقدر ساده و بی اندازه دوست داشتنــــــــی شدی تمام دنیای من گل پسرم،دقایق،ساعتهاو روزها میگذرند،و همه آرزوهایم را،تمام امیدها و تمام دعاهایم را برای تو به یادگار میگذارم تا زمانی بتوانم برایت مینویسم تا بتوانی مرا درک کنی که چقدر یک انسان میتواند برای کسی عزیز باشد آنقدر که جانش را بدون سوالی برایش بدهد

 

 

                                                                                                           

                                                                          

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جوادرضوانی
7 بهمن 92 21:19
با سلام وبلاگ بسیار جالب ودیدنی است ازاین بابت خوشحالم خدا ماشاالله چه گل پسری به شما عنایت کرده وانشاالله به شما ببخشه احسان شکل خودته...هزار الله اکبر