عزیز دلمون امیر مهدی جانعزیز دلمون امیر مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
مامانی امیرمهدیمامانی امیرمهدی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
بابایی امیر مهدیبابایی امیر مهدی، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مامانوبابازندگی مامانوبابا، تا این لحظه: 17 سال و 29 روز سن داره

گل پسری از راه رسید.

خبر بدین، یه نون دو نون ،امیر در آورده دندون

1393/2/15 21:15
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواشو بی صدا

شدم جزو کباب خورا

                                                

                           

امیر داره یه دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون

آورده براش یه دندون

آش بخوری نوش جون

آش دندون امیرجون

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا

 ..............................................................................................................................

خلاصه

سه روز آخره 5ماهگیت مامانی شدیدا سرماخورد،

سعی کردم اصلا بهت دست اضافه نزنم

برای همینم اصلا متوجه نشدم که دندون درآوردی

آخه علائمی هم نداشتی

17 اسفند ماه بود

بابایی شبکار شد

رفتیم خونه مامان نرگس

خاله مریم باهات بازی میکرد

شما دستشو گرفتی و خوردی

یهویی

خاله مریم گفت:وای نسرین این دندون در آورده

من از خوشحالیم پریدم هــــــــــــــوا

انگار دوبار شمارو بهم دادن

خیلی برام عزیزی

دونه دونه دندوناتو از ته دل دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)